23 d’agost del 2011

Les Vacances del no fer res

   Ja torno a estar per aquí! No pensava tornar fins acabar les "vacances", però mira, al final m'he animat...
   Sí , sí... i és que jo encara estic de vacances... És que per a mi, hi ha dos tipus de vacances : les VACANCES en majúscules, que són aquells dies en què no vaig a treballar i aprofito per marxar amb la família a "descansar", i les vacances ALTERNATIVES, que són aquells dies en què ja vaig a treballar , però tenim la nena a casa els avis, i per tant tinc les tardes/nits lliures. I aquí es on realment "descanso"!!
   I és que realment, me n'he adonat del plaer que dóna que et preguntin : "què fas aquesta tarda?" i tu puguis contestar "doncs no ho sé... res!"    RES!?¿!
   És la bomba poder dir això!  Un dia qualsevol entre setempre i juny, a la mateixa pregunta jo hauria de respondre gairebé amb un excel!
   Al principi, durant aquests dies, també m'estressava, no us creieu... perquè clar, vols fer en uns dies el que no pots fer en tot l'any... i clar, no dónes a l'abast! Cine, sopar fora, teatre, cervesetes, fer esport, etc.  Però amb el pas dels anys, i gràcies a que cada vegada tinc més dies de vacances alternatives, he après a gaudir, simplement, del no fer res.
   Evidentment, tot això és només gràcies a què tenim uns avis "estupendus" que es fan càrrec de la nena, i a més, encantats de la vida, tant ells, com ella!
   Bé, us deixo, que he de continuar fent... RES!

2 comentaris:

  1. Com que no fer res???!!! no te'n anaves a còrrer amb els talons per la Diagonal???
    XoXo
    P.d. Ja m'he enganxat, m'he de fer un blog!(i si algú em diu que què he d'explicar és pa matar-lo!...amb la de temes que tinc!)
    VF

    ResponElimina
  2. m'ha agadat molt el concepte aquest de vacances de no fer res... me l'apunto...

    per siertu, VF tens blog? el comparteixes...??

    ala wapes, no us canseeeuuuu!

    TBP

    ResponElimina