11 de juliol del 2011

Preparant les vacances

Ahir em vaig adonar que només queden 12 dies perquè marxem de vacances. I tenint en compte, l'ordenada i organitzada que sóc jo, va ser com una crisi, perquè encara no tinc res preparat!  Però el més preocupant és que gairebé no he tingut temps ni de pensar-hi! 

Aquest és un tema que dóna molt de si: l'organització de les vacances. Mentre jo sóc de les que quan acabo les vacances d'enguany, ja estic pensant què farem l'any següent, tinc amics que encara a dia d'avui no saben ni on aniran!! O d'altres que si que ho saben, però se'n van només amb el bitllet d'avió comprat i la primera nit d'hotel. A partir d'allà, ho deixen tot a mans de la improvització. Crec que per a mi, seria simplement impensable! jaja! Jo sóc de les que m'agrada tenir-ho tot organitzat!

Però està clar que això va a caracters. El cas més clar el vaig viure la passada setmana blanca. Vam anar una setmana a esquiar als Alps francesos amb una altra parella d'amics. El primer dia, durant el viatge d'anada, ens vam fer un fart de riure, perquè mentre jo i el TP sabíem perfectament on anàvem, ens havíem mirat la ruta en cotxe, havíem mirat la web dels apartaments, i fins i tot ens havíem mirat el planell de pistes i de l'estació, el JL i l'AG no sabien ni el nom de l'estació on anàvem!!! Jajaja!

Si voleu riure una mica, aqui us deixo un enllaç a un video de YouTube, d'un monòleg del Club de la Comedia.  Atenció a la primera part del monòleg: em sento totalment retratada! Jaja! 

http://youtu.be/8C0cLBAWino

Planificades o improvitzades.... BONES VACANCES a tots!



4 comentaris:

  1. Ja ja,... Has de pensar que JL i AG, anaven totalment tranquil.ls pq sabien que TP i tu ho tenieu tot controlat! Segur que va ser una gran setmana no?
    Espero que vagin molt bé aquestes vacances, encara que no les tinguis planificades... (de moment) :)

    ResponElimina
  2. No tinc cap dubte que seran "maravillosas" jejeje.
    a tot arreu hi ha de tot, per si et deixes quelcom.
    lo mes important es que no et deixis l'il.lusió de fer.las.
    Bones vacances

    ResponElimina
  3. jejeje! "Ellas esto de la aventura no... ellas lo quieren tener to programao... en el esquema!"

    ResponElimina
  4. Tu? organitzada?? q diusssss!!!!
    signat:....Anna, com es diu l'estació on anàrem a esquiar l'any passat? i este?...(i als dos dies la mateixa pregunta)

    ResponElimina