5 de setembre del 2012

London . Dia 6

Darrer dia! Aixo ja s'acaba!
Hem liquidat els comptes amb l'hotel i ens han guardat les maletes fins que tornem al migdia. Aprofitarem el matí per visitar Notting Hill.
Avui és dissabte, i és el típic dia de mercat a Portbello Road, així que allò estava a toooope!!
No em va semblar res de l'altre món. Un mercat més segons el meu parer,... Aixo sí, ple de coses moníssimes! Em vaig comprar un altre vestit moníssim nomes per 10£! I la Jana un jersei típic amb caputxa que posa "London"!
Ens vam fer la foto a la porta de la casa del Hugh Grant a la pel.li "Notting Hill". Ara només em falta veure la pel.li,... Que no l'hem vist mai..! Jaja!

I ja està. Vam tornar a recollir les maletes, metro fins a Victoria Station, i agafem el Gatwick Express fins a l'aeroport. Allà dinem al Giraffe, un restaurant que també tenen menú infanil, i n'hi ha molts per tot Londres. Si es va amb nens, són força recomenables. Aprofitem els darrers minuts allà per comprar quatre coses al Duty Free.
La tornada sense problemes. I arribem a Barcelona, on ens dóna la benvinguda la gran onada de calor!!!! Buuff!! Com enyorarem les nits fresquetes de Londres!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada