27 d’agost del 2012

London. Dia 5

Això ja s'acaba...Avui és el nostre darrer dia "sencer" que passem a Londres, perquè demà per la tarda ja marxem.
Al matí l'aprofitem per visitar Camden Town, la "cuna del punk". La idea inicial era anar fins a Little Venice, i allà, anar en vaixell pels canals fins a Camden, però tampoc ens hem llevat massa d'hora, no sé si cal caminar molt per arribar a Little Venice... així que optem per la manera fàcil i segura d'arribar: el metro. 
Un cop a Camden, ens passegem per les botigues, i pel Camden Lock Market. I per fi! Trobo coses moníssimes i barates!!! Això ja comença a agradar-me! Jaja! Em vaig comprar un vestit per 5pounds, i dos foulards també per 5pounds.  La veritat és que, a part de per les gangues de roba, és un dels barris que més em va agradar. 

D'allà vam agafar el 24 que ens va baixar fins a Leicester Sq. Allà vam anar a dinar al Angus SteackHouse, en concret, al de més a prop de Piccadilly, perquè n'hi ha diversos per la zona. La veritat és que per estar tant cèntrics, no hagués estat un lloc que haguéssim provat mai (per la por a que et timin, bàsicament), però li havien recomenat personalment a la meva sogra, així que sabíem que seria bo.  Llàstima que el servei, de massa atent, es va convertir en pesat... tot per una bona propina...! 
Per acabar la tarda, vam acabar de recorrer l'altra part de Oxford St. que ens quedava (de Totthenham Rd fins a Oxford Circus), però l'onada de calor ja havia arribat també a Londres, i feia un sol que asfixiava... així que vam anar per feina... Vam entrar un cop més a la GAP (va ser la botiga a la que més vam entrar, i on la Jana es va firar...), i per fi, a la Top Shop de Oxford CircusAqui ja em vaig deprimir una mica... o jo m'estic fent gran, o estic molt desfassada de la moda, perquè em vaig estar passejant per allà, i no hi havia prenda que no em semblés extranya o horrorosa... Bufff! Em va semblar una moda molt complicada! jajajaja!
Però vaig trobar un bolso que feia temps que buscava, i bueno, bonito y barato. Ah! i una mini-cupcake del Lola's Cupcakes que tenen dins la botiga... ! Bonísssimes! 
Vam fer la resta de Oxford St. (que ja l'haviem vist) en autobus fins a Hyde Park . I allà vam aprofitar per baixar caminant fins a Hyde Park Corner, i conéixer un tros més de parc que encara no havíem vist.
El que més em va agradar, va ser el contrast de poder passar , en un segon, de l'estrés de Oxford St., amb el Primark,etc,  a la tranquilitat de poder passejar pel parc veient esquirols i natura.  Llàstima que no tinguem més parcs així a Barcelona!
Per sopar, altre cop ho vam fer prop de l'hotel, aquest cop vam provar la hamburgueseria Byron. Molt recomenable! I quina casualitat. Just allà ens vam trobar a una companya de feina del JL, que també anaven a sopar amb la familia! Ja és casualitat, no?? 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada