3 d’agost del 2012

Vacances Tecnològiques

Ja estic de vacances!!! Per fi! 
Aquest any he de crear un nou concepte de vacances. Les vacances tecnològiques. En el meu cas es resumiria directament en fer vacances de l'Iphone. Perquè, acceptem-ho, hi estic completament enganxada. Gmail, WhatsApp, Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest, Apalabrados,... Ara entenc per què li diuen "xarxes" socials. Perquè t'atrapen! jajaja! 
Aixi que m'he proposat posar en el meu estat del Facebook alguna cosa com  : "Tancat per vacances", i aparcar el mòbil com a mínim, uns 7 dies. La cosa és si ho aconseguiré o no... ja ho veurem.  Esperem que si. 
Quan vagi a Londres ja serà una altra cosa perquè, tot s'ha de dir, això dels mòbils de tercera generació és un invent dels bons!  Hi pots tenir les guies de viatge, els mapes, els canvis de divisa...  Al final t'acabes preguntant : com es viatjava abans quan no es tenia Iphone? jajaja!
Bé, us deixo, que l'Iphone em reclama! Tinc whatsapp pendents i una partida d'apalabrados per guanyar! 
Bones Vacances a tothom!!!

1 comentari: