19 d’agost del 2012

London

Fa uns mesos vam decidir que, durant les vacances d'estiu, aprofitaríem uns dies per conéixer Londres. Era una de les ciutats que feia temps que volíem visitar, però mai trobàvem el moment. La idea inicial era anar-hi sols, però al final, com que és una ciutat amb moltes coses per fer amb nens, vam pensar que hi podríem anar també amb la Jana. I de fet, a darrera hora, també es va decidir apuntar la meva sogra. Aixi que vam fer el pleno completo.
Vam comprar els bitllets cap al mes d'Abril, així que he tingut 3 mesos llargs per informar-me i preparar el viatge... I menys mal! perquè amb lo que m'agrada a mi preparar-me els viatges,...! jajaja! I això no és el mateix que marxar a Biarritz... Londres és taaan gran, i té tantes coses per veure, que més val anar amb les coses clares...  Em vaig comprar la típica guia,  més que res perquè a mi m'agrada lo del "paper", que es pugui tocar i escriure, a la antigua usanza, perquè de fet, després resulta que internet està plena de webs-guia que van de meravella i són les que vaig acabar fent servir...
El J em deia: "Anna , aún te quedan ganas de ir a Londres? Si te lo debes saber todo de memoria!"
Però la veritat és que ens ha anat tot molt bé, hem pogut veure casi tot el que volíem, i hem menjat bastant bé, sobretot gràcies a les recomenacions del JdA. Jajaja!
Hem arribat i ja tenim clar que hi tornarem, però la propera vegada serà més per gaudir de l'ambient dels pubs i del SHOOOOOPPING!!!!! Clar que per això, caldrà que sigui una escapada tots dos sols... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada